23948sdkhjf

Al-Saffar om spelet bakom affären och hur han snabbt ska göra Åhléns lönsamt

Med en ny affärsmodell och utrullning av nya varuhus runt om i landet ska kedjan bli lönsam för första gången på 34 år.
Ayad Al-Saffar, koncernchef för Axcent of Scandinavia, köpte tidigare i år Åhléns. Nu berättar han för första gången om spelet bakom den stora affären. På Retaildagen delade han generöst med sig både om vad som gjort honom till den framgångsrika försäljare och entreprenör han är i dag och hur han nu ska vända den förlusttyngda varuhuskedjan.

– Jag...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109