23948sdkhjf

Guldservice för DHL-kunder

DHL Express kundservicecenter i Ljusdal knep SM-guldet i Telefoni & kundservice i B2B-kategorin.
– Att vårt kundserviceteam återigen vunnit denna tävling är en bekräftelse på att vårt ständiga förbättringsarbete ger resultat och att vi bibehåller vår höga nivå på service och kunskap. Vi är såklart mycket glada och stolta över denna vinst, säger Helén Ståhl, kundservicechef på DHL Express.

Priset går till DHL Express med motiveringen: ”Hos detta kompetenta ContactCenter kan man förvänta sig ett hjälpsamt mottagande. I klassen B2B visar företaget att man kan leverera effektivitet och noggrannhet i expressfart och vinsten går därför till DHL Express”.

Utmärkelsen delas ut av Q Survey, som genom mätmetoden Mystery Survey, undersöker vilket bemötande kunderna får i kontakt med olika företag. Genom att låtsas vara riktiga kunder, får professionella undersökare ringa 200 samtal till varje företag i mätningen. Kundbemötandet bedöms sedan utifrån flera kriterier, som engagemang, kunskap, bemötande och effektivitet.

DHL Express kundservicecenter i Ljusdal utgörs av ett team på cirka 90 personer.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078