23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Transportnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Ökat flöde på stationerna

Resandet ökar i Sverige och varje dag besöks landets tågstationer avcirka 600 000 resenärer och besökare. Dessutom med en relativt långgenomsnittlig besökstid på nästan en halvtimme. Resenärerna är enmålgrupp som alltfler reklam och eventköpare väljer att nå skriver Jernhusen Media.

Under 2012 har reklam och eventverksamheten omsatt 30 miljoner jämfört med 20 miljoner under 2011. Några av de företag som valde stationerna och Jernhusen Media under 2012 var Ikea, Samsung, Lee, Berwaldhallen, Åhlens och Lindex.– Våra stora flöden, att vi finns på stationer över hela landet och möjligheten till kreativa lösningar gör att fler företag väljer stationen som arena för sin kampanj. Stationerna skapar möjlighet till såväl interaktion med kunder genom event eller sampling som stora digitala format och impactkampanjer som skapar wow-känsla, säger Nina Cronehag, affärsansvarig för Jernhusen Media.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.081