23948sdkhjf
Logga in eller skapa för att spara artiklar
Få tillgång till allt innehåll på Transportnet
Ingen bindningstid eller kortinformation krävs
Gäller endast personlig prenumeration.
Kontakta oss för en företagslösning.

Bring tar nytt steg i kampen om kunderna

Snart kan de kunder i Sverige som har beställt paket med Bring som leverantör till ett ombud, kunna välja att få det levererat hem i stället.

Om kunden har beställt en vara i en nätbutik som använder Bring som leverantör, får hen ett sms med erbjudande om att få varan levererad hem. Bring är först på den bollen. 

– Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra våra tjänster. En mottagare ska kunna få sitt paket hur, som och när det passar den bäst, på ett hållbart sätt, säger Mona Zuko, chef på Bring för e-handelstjänster i Sverige, Danmark och Finland.

Det är möjligt att dirigera om leveransen fram tills paketet har lastats för utkörning från terminal. Bring har i dag ett heltäckande ombudsnätverk i Sverige och Norden med över 7 500 utlämningsställen.

Bring testar Volta

Alla paket som levereras från terminalerna i Stockholm, Malmö, Göteborg och Linköping levereras 100 procent fossilfritt eller utsläppsfritt.

Den nya tjänsten lanseras under slutet av oktober.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.174